Najczęściej zadawane pytania

Jak mogę zlecić napisanie tekstów?

Najwygodniej i najszybciej zrobić przesyłając pytanie na adres kontakt@weronikaspodar.pl lub przez formularz na stronie. Opisz, czego potrzebujesz, a ja od razu podam Ci wycenę albo zadam dodatkowe pytania. Jeżeli chcesz przyspieszyć ten proces, określ od razu:

– rodzaj, długość i liczbę tekstów

– gdzie będą publikowane

– do czego mają służyć

– jakie materiały możesz mi przekazać

– jaki jest Twój budżet i na kiedy tekstów potrzebujesz

– czy potrzebujesz jednorazowej akcji, czy interesuje Cię stała współpraca

 

Jakie teksty mogę zlecić?

– Teksty na stronę internetową

– Teksty sprzedażowe na landing page

– Teksty do zakładki “o marce”

– Opisy produktów

– Artykuły na bloga firmowego

– Artykuły o tematyce marketingowej

– Treści do mailingu

– Hasła reklamowe

 

W jakich językach mogę zlecić teksty?

W języku polskim i angielskim.

 

 

Gdzie mogę znaleźć cennik?

Nigdzie. Celowo nie umieszczam na swojej stronie cennika, bo wszystkie zlecenia wyceniam indywidualnie. Do każdego klienta podchodzę w inny sposób. Dzięki temu masz pewność, że oferta jest dopasowana pod Ciebie.

 

Co wpływa na cenę?

Przede wszystkim – ilość pracy, jaką włożę w proces przygotowania i samo pisanie. Rzadko rozliczam się według określonej liczby znaków ze spacją (wyjątkiem są teksty na blogi) – zależy mi na tym, by treści były skuteczne. Dobry copywriting zaczyna się tam, gdzie kończą się wyliczanki i wyciskanie z siebie słów, byleby dobić do ustalonej długości.

Skuteczny tekst to dynamiczny tekst, który nie jest przesadnie rozwleczony. Na czas pracy składa się poznanie Twoich potrzeb, wymagań, research dotyczący Twoich klientów i analiza tego, co powinien zawierać tekst. To czas nieporównywalnie dłuższy od czasu samego pisania finalnej wersji.

Na cenę wpływa też ilość otrzymanych od Ciebie materiałów, język, tematyka i sam rodzaj tekstów.

 

Czy dostanę darmowy tekst próbny?

Jeżeli potrzebujesz darmowej próbki moich umiejętności, napisz do mnie bezpośrednio.

 

Jak szybko dostanę zlecone teksty?

Termin ustalimy wspólnie jeszcze przed rozpoczęciem współpracy.

 

Jakie informacje i materiały muszę dostarczyć przed wykonaniem zlecenia?

Bez odpowiedniego poznania Twoich klientów ciężko mówić o skutecznym przekazie. Jeżeli produkt ma trafić do każdego, to gwarantuję, że nie trafi do nikogo. Dlatego im więcej informacji mi przekażesz, tym lepiej.

Jeżeli nie rozumiesz, czego ja w ogóle od ciebie chcę – spokojnie. Jak zdecydujesz się na współpracę ze mną, otrzymasz ode mnie zestaw pytań. Twoje odpowiedzi zbliżą nas do Twoich klientów. Mogę pisać teksty dla wyimaginowanych ludzi i wziąć za to pieniądze, ale chyba obojgu zależy, by były efekty, prawda?

 

Jaką mam gwarancję, że to będzie działać?

Nawet najbardziej skuteczne teksty są wciąż tylko jednym z elementów Twojej komunikacji marketingowej. Moja praca poprzedzona jest długą analizą Twoich klientów i dzięki informacjom od Ciebie tworzę teksty skierowane do podanej przez Ciebie grupy docelowej. Żaden copywriter nie zagwarantuje Ci, że dzięki jego tekstom Twoje zyski na 100% wzrosną . Jeżeli próbuje to zrobić – nabierasz się na jego sztuczkę.

 

Co jeżeli teksty nie będą mi się podobać?

Nic się nie dzieje – przeanalizujemy, co Ci się nie podoba i dlaczego. Poprawię teksty dwa razy za darmo w ramach zlecenia. Nie napiszę jednak tekstów drugi raz od nowa w cenie. Pamiętaj jednak, że teksty mają przede wszystkim działać na TWOICH KLIENTÓW, nie na Ciebie.

 

Czy dostanę fakturę VAT?

Tak, po wykonaniu zlecenia (lub w przypadku dłuższej współpracy – pod koniec miesiąca) wystawiam zbiorczą fakturę VAT.